TRR

Så har man då varit hos TRR idag. (TRR = Trygghetsrådet.)
Faktiskt riktigt bra. Där kan jag få hjälp med massor av saker när det gäller att starta eget. Det var "starta eget"-kurs, utbildning i bokföring och en hel del annat. Verkar som om det kommer att gå bra i framtiden.
Just nu längtar jag bara till måndag och första dagen på den nya utbildningen.
Har fått veta att vi kommer att vara 11 stycken. En lagom stor grupp som gör att man kan lära känna alla ordentligt. Jag har fixat boende i Karlskrona så att jag slipper pendla varje dag.
Emilia tycker att det ska bli bra att ha Christer hemma hela tiden och förhoppningsvis så hinner hon inte sakna mig alltför mycket. Men det kommer jag att göra, sakna henne hela tiden.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0