Dag 4.

Så var det då dags att vända på steken och börja med framsidan. Det som blivit gjort är lårets framsida samt skenben och fot. Undrar lite hur vi ska kunna hinna med resten under morgondagen. Men på något sätt så kommer det nog att gå. Nu känner man verkligen att man är redo för att börja oraktisera det som man lärt sig. Och så har jag rejäl hemlängtan nu. Speciellt sedan jag pratat med Emilia och hon verkligen vill ha hem mig. Så det ska bli otroligt roligt att komma hem imorgon. Men samtidigt kommer jag att sakna de andra kompisarna i kursen. Vi har verkligen kommit varandra nära under dessa dagar. Mycket beroende på att vi masserat varandra hela tiden och inte har några hämningar längre.

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-23 @ 12:46:04
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0