Höst

Så har då tiden kommit för att börja med aktiviteter inomhus. Kylan gör att det inte är lika skönt att vara ute längre. Fast just nu är det strålande solsken utomhus men temperaturen ligger bara på 4 grader, så jag kommer att hålla mig inomhus.
Emilia är hos en kompis och Christer jobbar, så det är riktigt tyst här hemma. Tex sover och gör inte så stort väsen av sig.
För egen del försöker jag att bli kvitt en sträckning i ryggen. Att den dykt upp beror på ett lite för närgånget möte mellan min bil och ett rådjur i går morse efter tidningsrundan. Rådjuret klarade sig inte och bilen kommer att behöva lite omvårdnad på en verkstad men för egen del gick det bra. Ja, förutom detta med lite muskelvärk. Fast med värme och lite stretch så kommer det att bli bra.

Kommentarer
Postat av: erginella

Hej söstra min!

Kul att se att du håller igång bloggen! Kram!

2011-10-19 @ 19:00:18
URL: http://erginella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0