Dag 3.

Så har då massagen tagit sig nya vägar, och nu gäller det att inte vara pryd. Idag har vi nämligen masserat baksidan av låret samt sätesmuskeln, dvs. skinkorna. Och då menar jag verkligen masserat skinkorna. Eftersom en av deltagarna var sjuk idag fick vi vara tre på ett bord och just där hamnade lilla jag. Det var faktiskt en upplevelse att bli masserad av två personer samtidigt. Riktigt angenämt om jag får säga det själv. Sedan blev det stretching av de muskler vi hittlls lärt oss att massera. Och det var riktigt skönt. Så nu är det dags att "vända på steken" och börja massera framsidan. Allt för att det ska bli en komplett helkroppsmassage innan vi åker hem på fredag. Är fortfarande helt förvånad över att vi lärt oss allt detta på bara tre dagar, och att det är helt OK att börja massera andra när vi kommer hem. Så Christer kommer att bli nöjd, tror jag. Både med att jag kommer hem och med att få massage. Börjar faktiskt att få lite hemlängtan. Det räcker inte riktigt med att bara prata med dem i telefon utan nu vill jag kunna kramas med både Emilia och Christer. Tur att det bara är två dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0