Dag 2.

Känns skönt att ha klarat av ytterligare en dag.
Började dagen med skön yoga och sedan blev det att repetera det vi gjorde igår. Det var dock skönt att få en ordentlig genomkörare av sin kropp idag också.  Sedan var det dags för lunch och efter det blev det en skön stund med avslappning. Efter det så fick vi lära oss att massera vader och vrister. Känns skönt att ha kommit ytterligare ett steg framåt. Fast jag har svårt att fatta att vi redan lärt oss så mycket. inte precis vad jag trodde i lördags innan resan hi
Tror aldrig att jag mått så bra som just nu. Mycket beroende på den massage som man får, men även på att jag känner att detta är helt rätt för mig. Jag vet att detta år kommer att bli en helt otrolig resa på många olika sätt. Tror att vi alla i gruppen kommer att utvecklas och vara helt andra personer än vad vi är idag.
Börjar riktigt längta tills jag kommer hem och kan få börja massera mina vänner och bekanta. Ska bli härligt att kunna få praktisera det man lärt sig.

Kommentarer
Postat av: puffin

Jag ställer gärna upp....

2009-01-21 @ 08:36:04
Postat av: Carin

Du är välkommen när du vill......

2009-01-21 @ 18:23:12
URL: http://bruket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0