YEAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!

Jag har gjort det...... blivit diplomerad massageterapeut !!!!!  Tänk vad jag kan och vad BRA jag är!!!!
Var inte så farligt som jag trodde men innan var jag ett nervvrak. Kändes som om man gick till sin egen avrättning, så det var nog inte så konstigt att det blev hjärnsläpp under palpationen. Men med bra hjälp av vår examinator så gick det vägen.
Kan knappt fatta att det är klart. Nu är det bara att vänta på svaret på certifieringstentan vi gjorde under gårdagen, men det kan ta några veckor......
Har lagt undan alla böckerna för nu ska jag bara njuta ett tag och i morgon är det dags för massage med heta stenar. UNDERBART!!!!!

Kommentarer
Postat av: puffin

Fy fan va du é bra, fy fan va du é bra!!!!

GRATTIS!!!!

2009-12-09 @ 17:51:08
Postat av: Lisa

Ah, va roligt! Grattis!!!

2009-12-10 @ 20:27:01
URL: http://arda.blogg.se/
Postat av: Erika

Visste väl du skulle fixa detta!! GRATTIS KOMPIS!! Du e bara så BÄST!

Kramis!



2009-12-12 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0