Massage....

Nu börjar snart det nya livet.

Igår blev allt beviljat för att kunna sluta och samtidigt få "betald" utbildning. Känns faktiskt helt otroligt. Har inte riktigt fattat att jag ska börja plugga igen.

Det var fem st. som sökte om att få sluta och alla har fått det beviljat. Vi vet att det är för mycket folk på vår kundservice  så jag tror inte att det slutar med detta.


Hemma har vi ännu inte pratat med Emilia om detta utan tänker vänta till jullovet. Finns ingen anledning att berätta detta just nu.
När jag befinner mig i Karlskrona kommer Christer att vara hemma på heltid. Tror att det kommer att fungera utmärkt.


Kommentarer
Postat av: puffin

Grattis.......

Vaddå "betald"

2008-11-14 @ 11:39:35
Postat av: Carin

DHL ger oss osm slutar en kompetenspeng att använda till utbildning (osm inte har med nuvarande jobb att göra)

2008-11-14 @ 13:15:42
Postat av: hanna

Grattis! va kul när ens drömmar blir verklighet! Bra att veta vart man kan få massage framöver =)

2008-11-14 @ 13:22:24
URL: http://hannet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0