julmys

Har just varit inne på jobbet och sagt "Hej då!" och samtidigt ätit lite god julmat. Det var julmys för hela "bygget". Emilia var med och det var faktiskt riktigt trevligt. En sista chans att träffa en del folk, men många kommer jag att hålla kontakten med. Fick en julklapp av företaget och det var en stor bag som kan vara bra att ha till mitt nya arbete. Sedan fick jag en avskedspresent ovh DHL och det var en vacker skål av Ulrica Hydman Walien. (Ska fixa en bild av den) Av mina arbetskamrater fick jag en korg med ljus, servetter och lite godis. Inte hade jag förväntat mig allt detta, men det var ju trevligt.
Lämnade också passerkortet så nu är det ingen chans att man åker tillbaka dit frivilligt. Är ju glad åt att sluta, men kommer att sakna alla trevliga kompisar. Tur att det finns mail.

Kommentarer
Postat av: puffin

Spännande tid för dej nu...

är ju avis...så klart.

2008-12-15 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0