Nyårsdag 2009

Så har då ett nytt år inletts. Ett helt oskrivet kort med oändliga möjligheter. Allt kan bara bli bättre känns det som. Hur nu detta år ska kunna slå förra året. Med tanke på att det var då Emilia kom till oss blir det svårt att överträffa.
Mina egna förhoppningar på detta nya år är att vi ska få vara friska och ha det så bra som vi redan har det. Sedan önskar jag att utbildningen kommer att gå bra och att det finns några som vill ha min hjälp. Men det känns som om jag tagit rätt beslut gällande min framtid.
Jag hoppas också vi kommer få mer tid till att träffa släkt och vänner. Förhoppningen är att kunna resa norröver för lite släktbesök.......
Annars vill jag bara se Emilia fortsätta på den underbara resa hon startat här hos oss och se vart den leder henne.

Kommentarer
Postat av: Annie & Ozzy

Gott Nytt År Carin och familjen!!

Nu har även jag slutat på DHL - känns lite konstigt att inte ha en massa jobbarkompisar att snacka med på dagarna:)

Hoppas att allt är bra med er och Grattis i efterskott till Emilia!

Ha det bra och lycka till med utbildningen!

hälsningar / Annelie

[email protected]

2009-01-02 @ 23:57:58
URL: http:///blogg.gamman.se/AnnieE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0