Karlskrona

Så var man då på plats i Karlskrona. Känns konstigt att ha lämnat familjen hemma och vara helt själv. Men det skulle inte fungera att pendla.
Har pratat med Emilia och Christer sedan jag kom ner hit. Emilia var inte så glad men när hon hörde att jag hade ett bra boende blev hon nöjd. Annars har hon mest bråkat hela dagen innan jag for. Trots att hon sa sig vara nöjd med att ha pappa hemma nästa vecka fanns ändå ett stänk av missnöje med att jag skulle åka. Kanske inte så konstigt med tanke på att enda gången vi varit ifrån varandra var ju när jag låg på sjukhus i somras. Och det var inget som hon gillade. Men denna gång är jag övertygad om att det kommer att gå bättre. Om inte annat, så för att vi kommer att talas vid i telefonen varje kväll.
Sedan kan det ju vara nyttigt för Christer att få ta hela ansvaret emellanåt också. Då blir inte mamma den stora "tjat-mostern" som man kan bli ibland.........

Kommentarer
Postat av: puffin

Det kommer att gå så bra, så blir det fest när du kommer hem, väldigt efterlängtad!!!!

2009-01-19 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0