Tid....

Tid är verkligen en bristvara nu för tiden. Tycker aldrig att jag har tillräckligt med tid för det jag vill göra. Försöker att ta mig tid men alltid är det något som kommer emellan. Det kan vara Emilia som vill ha mer tid tillsammans med mig ( inte helt fel ) eller så är det Christer som vill ha hjälp med något eller så är det bara Tex som behöver en stunds kel..... Fast inget av detta är ju att förakta, men varför ska det inkräkta på den tid jag hade hoppats att få för mig själv. Som detär nu blir min egentid den tid jag kan hitta sent på kvällen när jag egentligen skulle behöva sova.
Förhoppningsvis blir det bättre nu när det börjar att bli ett underbart väder ute. För min del betyder det att den tid jag behöver för mig själv kan avnjutas när man ändå är ute och håller på med något i trädgården eller bara njuter på altanen tillsammans med ett korsord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0