Äntligen....

Kan knappt fatta att utbildningen faktiskt är slut och vi är diplomerade massageterapeuter. OTROLIGT!!!!!
Känns nästan som det var igår vi träffades för första gången och undrade vad vi gett oss in i. Och så blev det så helt underbart bra.
Men det stämmer det som Daniel sa första dagen att man inte är samma person som när man startade utbildningen.
Det har hänt så otroligt mycket med ens egen utveckling att det verkar helt sjukt. Mycket skit har rensats ut och jag har verkligen lärt känna mig själv på ett helt nytt sätt. Tänk att det skulle ta så lång tid men nu är det bara att köra framåt i full fart.
Och inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle ha startat eget företag men nu är även det gjort. Hemsidan blev klar för någon vecka sedan, så kolla gärna in den: www.halsoborg.se
Så nu är det marknadsföring som gäller, allt för att få tag på kunder.

Emilia är överlycklig att ha mig hemma igen och att jag nu inte ska vara borta något mera. Men både hon och Christer har klarat sig utmärkt när jag varit iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0