Slask och åter slask

Ute är det bara slask och tö. Knappt så att Tex vill gå utanför dörren.  Nu är det inget som jag klagar på särskilt mycket idag. Kan ju vara skönt med en dag när man inte gör så mycket. Emilia har full fart i sitt rum just nu och leker. Tror att det är prinsessklänningen som har kommit fram. Prinsessor är just nu det allra bästa som finns.
För egen del borde jag nog plugga lite anatomi till men det får vänta tills på måndag. Men det ska nog räcka med de dagar som finns i nästa vecka. Börjar ju inte i Karlskrona förrän på lördag och sedan kommer jag hem på onsdagskvällen i sportlovsveckan. Ska bli kul att träffa alla igen men tråkigt att lämna familjen. Men tack vare dator och telefon så kan vi ju hålla bra kontakt under dagarna jag är borta. Och Christer fixar ju allt här hemma utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0